CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Sunday, April 6, 2008

Spring Break '08

spring break
No lie, I'm stoked about this spring break. Wyoming has been canceled and camping might... but there is still the Eve 6 concert and no school for a week... which basically makes everything. This year is the first time I'll have a boyfriend in town for spring break with me. Yay. So this is pretty much just a pointless blog... but hey... I'm trying to catch up from my ultimate slacking. Haha. Well we should all do something this week. I guess just text me... I'm pretty much up for anything.

This is what Randalynn will be up to this break:
Monday........................ ummm nothing really
Tuesday....................... once again... nothing really
Wednesday.................. EVE 6 concert
Thursday..................... prom dress shopping
Friday.......................... shopping with Tyler (I need shoes)
Saturday...................... ACT then probably nothing
Sunday......................... church (Nascar haha)

So text me when you can... and when it basically says I'm doing nothing.
Much love,
Randalynn <3

Tuesday, April 1, 2008

Okay... so its been a while...


Happy April Fools. Haha no big fools on me THIS year... haha. But Gritton's flamingo room was honestly pretty damn sweet. (Picture above: Victor, Sara, Abby, and Rili in chemistry in the flamingo pond)
So yeah I know I haven't blogged in a while. Not really a lot has happened lately. Mostly just school, work, and sometimes seeing Tyler (and constantly taking pictures for photography :D) So don't think we are ALWAYS together... just think that we are honestly always at work. Plus... I could always use a "hello" from time to time... whenever you're bored.
Spring Break is next week... and I'm stoked. I have already written on my mini whiteboard whats going on each day. Only like half of the days have plans... so lets do something... :D. Everyone is invited to come camping Monday night of the break... if you wanna come I guess just tell Tyler or Enano... they both seem to be the ones planning, and they would give you more info. Umm... Wednesday is the Eve 6 concert. Im freaking excited for that. So yeah... those are the two big things for the week.
Prom. Oh my gosh... I can't even explain the excitement. Last year was so amazing to see and this year I'll be a part of it. I'm going with my one and only, Tyler Chad and then prominading (cant even spell that) with Jimmi... who taking my sister... haha. I have been asked but havent answered yet... I will soon... and its not like he doesn't already know I want to. Haha. During Spring Break I'm trying to plan to go get prom dresses for me and the baby sister. That will be loads of fun. Haha I dont even know who is in my group except Brady, Erin, Jimmi, Kiristin, Victor and Tish... that will be fun. :D
Well there ya go... another pointless, lame blog from yours truely...
Randalynn
"The greatest thing you'll ever learn is to love, and be loved in return"